Hodnocení obchodu
vše v pořádku, rychlé dodání
Celková spokojenost.
Pěkný polštář i deka udělaly velkou radost vnucce, která u nás občas spí. Chválím rychle jednání i spolehlivě doručení.
Jsou to dárky pod stromeček tak nevím , mrzí mně že u jednoho kulatého ručníku chybělo poutko .
Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti s chybějícím poutkem.
Samozřejmě vám ručník zašleme nový, kontaktovali jsme vás e-mailem pro bližší informace.
Jakmile od vás obdržíme odpověď, reklamaci vyřešíme k vaší spokojenosti.
S přáním pěkného dne
Váš team Povlecemevse.cz
Vše super.
Naprostá spokojenost.
Dobrý den,
moc nás těší, že jste se zbožím spokojená.
Výdejna, kterou jste zvolila pro vyzvednutí zásilky se nachází ve skladovém areálu, proto je vhodnější pro ty zákazníky, kteří přijíždějí autem. Pro příští nákupy bychom vám doporučili pro výdej zboží zvolit naši kamennou prodejnu Javor, která je velmi dobře dostupná městskou hromadnou dopravou.
Děkujeme vám za nákup a doufáme, že budete naší stálou zákaznicí.
S přáním pěkného dne
Váš team Povlecemevse.cz
Dobrý den,
je nám líto, že jste nebyla spokojena s nákupem v našem e-shopu.
Pokud nejste se zbožím spokojena, můžete ho bez problémů do 14 dní bez udání důvodu vrátit nebo jej, pokud vykazuje nějaké vady, reklamovat.
Přejeme hezký den
Váš team Povlecemevse.cz
Dobrý den,
omlouváme se za prodlevy v komunikaci, které byly způsobeny nemocemi kolegyň zákaznického servisu. Vrácení zboží a peněz jsme provedli okamžitě, jakmile to bylo možné.
Tímto se ještě jednou omlouváme a doufáme, že i přes tuto negativní zkušenost, zůstanete naším zákazníkem.
Přejeme příjemný den
Váš team Povlecemevse.cz
Při objednávce vznikl problém s placením kartou, firma mě sama kontaktovala kvůli možným komplikacím. Perfektní a vstřícné jednání, za mě maximální spokojenost :)
Naprosto bezproblémové, co jsem objednal, to jsem obdržel během relativně krátké doby (v řádu dnů), takže naprostá spokojenost.
Zboží jsem si objednala před 3 týdny, uhradila převodem, ale bohužel doposud žádné zboží nedorazilo. :-(
Neobdržela jsem všechno zboží, které jsem si objednala, přestože na stránkách bylo značeno jako skladem. Za dva dny mi volali, že zboží již není skladem a nebude.
Dobrý den,
za vzniklou situaci se moc omlouváme.
Nemělo by se to stával, ale bohužel se občas nevyhneme tomu, že zboží, kterého máme poslední kus, není v požadované kvalitě (např. bez obalu, ušpiněné apod.). Proto, přestože je na e-shopu označeno jako skladem, jej nemůžeme odeslat.
Za vzniklé nepříjemnosti se vám tímto ještě jednou omlouváme. A doufáme, že i přesto zůstanete naším zákazníkem.
Přejeme příjemný den Váš team Povlecemevse.cz